Oczy? wszędzie oczy, oczy... patrzą i wyglądają... Dranie podglądają

Pomyślałem że nie będę się tak rozdrabniać i wstawiać pojedynczo moich grafik. Nie chce mi się tworzyć kolejnych postów na jeden obrazek. Ta strona jest moją inspiracją do rozwijania się i ostatnio sporo nowego powstało, a tutaj niewielką część wrzucam i to ze sporym opóźnieniem. Te dwa obrazki powstały ponad dwa tygodnie temu.  

Tak na marginesie mam pewien problem z elektroniką. Kiedyś aż tak bardzo nie miałem tego problemu. Jak nie bateria bardzo szybko się psuje to ekran dotykowy. A najlepszy tablet w którym klawiatura oszalała. Wiecie jak wtedy ciężko pisać? Niektóre osoby pewnie by powiedziały, że to dlatego że swoją osobą zaburzam działanie elektroniki. Jest spora rzesza osób które wierzą i twierdzą że czują albo niesamowite ciepło płynące z moich rąk, albo wręcz prąd. Niezależnie od tego co czują albo czego nie czują fakt jest taki, że wielu wypadkach nawet położenie rąk na bolące miejsce potrafi uśmierzyć ból, a masaż nawet na wiele miesięcy pomóc. W każdym razie to co dzieje się u mnie z elektroniką jest wkurzające nawet mocno. Musiałem się poskarżyć. 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wielkolud

Kocie serce

Zagubiona